• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Ung och dum - 90k i skulder

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Jag försökte tejpa påse runt huvudet 3 gånger men slet av det varje gång
STOP! Det finns hur mycket tid som helst för dig att vända på skutan. Främst jobba med dig själv. Du är inte dina lån. Du är inte dina ekonomiska förutsättningar. Du är värd att bli älskad för den du är, inte hur mycket du har. Alla är vi olika, att vissa är mer framgångrika i vissa avseende betyder INTE att de är värda mer. Skulle nästan vilja säga att det är tvärtom. Sluta jämföra dig med andra och strunt i andra som gör det.
Rekommenderar att söka hjälp och stöd för ditt mående först och främst.
Det känns som att du kanske har något odiagnostiserat som du behöver ha hjälp med.
(Depression etc)
Ta hand om dig!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Idiot97

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
18 November 2022
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Min mamma svarade nyss på telefon. Hon skrattade åt mig och sa att mitt mående är mitt fel. Att jag grinar som en bebis. Att hennes Gud kan bota mig.
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Min mamma svarade nyss på telefon. Hon skrattade åt mig och sa att mitt mående är mitt fel. Att jag grinar som en bebis. Att hennes Gud kan bota mig.
Jag vill inte vara respektlös gentemot dina föräldrar för jag känner inte de alls, men är de sådana som de verkan kan man vara utan. Har själv sagt upp bekanskap med mor min pga det. Har du inga bra vänner?
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 050
Poäng
867
Min mamma svarade nyss på telefon. Hon skrattade åt mig och sa att mitt mående är mitt fel. Att jag grinar som en bebis. Att hennes Gud kan bota mig.
Det här är ta mig fan ingen förälder som håller på såhär. Jag har ingen aning om vilken religion dina föräldrar tillhör men jag spyr när jag hör det här. Avlägsna dig från dina föräldrar. Skaffa grymma vänner (om du inte redan har), jobba med dig själv och ditt mående. Du är värd precis lika mycket som alla andra. Utbilda dig sen och skaffa det liv du behöver. Det behöver inte vara flådigt. DU skall trivas. Ingen annan.
 

It's me

Viktig medlem
Poäng: 136
Blev medlem
24 Januari 2023
Meddelanden
60
Mottagna reaktioner
39
Poäng
136
Min mamma svarade nyss på telefon. Hon skrattade åt mig och sa att mitt mående är mitt fel. Att jag grinar som en bebis. Att hennes Gud kan bota mig.
Fy, människor kan verkligen bli hjärntvättade av sitt/andras sätt att tolka religion. Jag är ledsen, men det är inte friskt att säga så till sitt barn. Sök hjälp utifrån för ditt mående!♥️
 

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 190
Mottagna reaktioner
713
Poäng
677
Vill bara skicka massa styrka! Du klarar det här, ge inte upp, livet kommer bli bra igen, oavsett om det inte känns så nu ❤️
 

Idiot97

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
18 November 2022
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Jag vill inte vara respektlös gentemot dina föräldrar för jag känner inte de alls, men är de sådana som de verkan kan man vara utan. Har själv sagt upp bekanskap med mor min pga det. Har du inga bra vänner?
Det här är ta mig fan ingen förälder som håller på såhär. Jag har ingen aning om vilken religion dina föräldrar tillhör men jag spyr när jag hör det här. Avlägsna dig från dina föräldrar. Skaffa grymma vänner (om du inte redan har), jobba med dig själv och ditt mående. Du är värd precis lika mycket som alla andra. Utbilda dig sen och skaffa det liv du behöver. Det behöver inte vara flådigt. DU skall trivas. Ingen annan.
Fy, människor kan verkligen bli hjärntvättade av sitt/andras sätt att tolka religion. Jag är ledsen, men det är inte friskt att säga så till sitt barn. Sök hjälp utifrån för ditt mående!♥️
Vill bara skicka massa styrka! Du klarar det här, ge inte upp, livet kommer bli bra igen, oavsett om det inte känns så nu ❤️
Jag vill verkligen tacka er alla för era fina meddelanden. Jag lever fortfarande men bara för att jag fegade ur igår.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp